7 תשובות
אז היא לא חברה שלך
להתעלם ממנה
כנל
לסנן בחזרה
תסדרי את החדר, מה אכפת לך , תני לה כמה שעות לנוח, אם את צריכה משהו דחוף תתקשרי אליה, אם היא מסננת אותך כשאת צריכה משהו דחוף וחשוב אז היא זבל ותשכחי ממנה
קודם כל אל תחשבי על זה דבר שני תנסי להסיח את הדעת מזה אם היא בוחרת להתעלם בחירה שלה הפעם הבאה שהיא תשלח הודעה תסנני אותה ליומיים
דוגרי זה לא דבר רע. זה תלוי במה כתבת לה כי אם זה דחוף אז מילא אבל יש מלא אנשים שמסננים כי אין להם כוח לענות, זה לא אומר שהם עושים את זה כדי להציק לך
באותו הנושא: