7 תשובות
יכול, תלוי בשניהם
כן
כן
כשאני הייתי בצבא לא ראיתי שום עניין בבני 17 לא בנים ולא בנות בקטע חברתי גם בעבודה הם פשוט ילדים לידנו
אנונימית
לי יש את כלל האצבע
שנה מעל שנתיים מתחת זה בסדר
שנה מעל שנתיים מתחת זה בסדר
כן
באותו הנושא: