4 תשובות
סרט זה אחלה
או ארוחת ערב
או ארוחת ערב
אנונימית
אוי סליחה חשבתי התכוונת למשהו אחר
אנונימית
עדיף שתבטלי ושתסבירי את עצמך חבל לפגוע ככה סתם במישהו..
שואל השאלה:
אבל איך אני מסבירה את עצמי.
אין לי ברירה עכשיו.
עזבו יום ראשון בערב אני אצא איתו וזהו נשב חצי שעה ונסיים עם זה.
אבל איך אני מסבירה את עצמי.
אין לי ברירה עכשיו.
עזבו יום ראשון בערב אני אצא איתו וזהו נשב חצי שעה ונסיים עם זה.
אנונימית
באותו הנושא: