9 תשובות
כי יש פה ישראלים
כזה אנחנו
אנונימי
כי אנשים יכולים להתחבא מאחורי מסך
סטיפס הוא לא אתר שיפוטי
חלק מהמשתמשים בו כן
כי לרוב מבקשים פה דעה וחלק מהודעות הן שיפוטיות בחלקן
ככה זה ישראלים
אנשים פה רעים
בני נוער מאחורי המסך ..
אנונימי