15 תשובות
רוב הבנות לא עולות לתורה אבל יש גם כאלו שכן ולא מעט האמתי אז בסוף זה לא כזה מוזר
מוזר זה כן, בגלל שזה לא רגיל אבל אני לא רואה בזה משהו רע, כל עוד את שלמה עם זה.
שואל השאלה:
זה לא קשור לשלמה עם זה זאת מסורת בקיבוץ שעולים ביחד לתורה
אנונימית
לא
הייתה איתי מישהו בכיתה שעלתה לתורה וגם אני רציתי לעלות לתורה
מוזר מאד ולא מתאים כלל.

מצטער
שואל השאלה:
למה אסור? אני לא עולה לבד אני עולה עם קבוצה כמסורת גם עם עוד בנות
אנונימית
זה נגד המסורת וההלכה. וזה ממש לא נכון לעשות.

כתוב במפורש שאישה לא תעלה לתורה (ובמיוחד כשיש גברים)

מבינה למה?
שואל השאלה:
לא זאת מסורת של שנים לא נראה לי שיש בעיה אם הייתה זה היה עוצר ממזמן כבר
אנונימית
^^זאת בעיה מבחינת ההלכה
לקיבוץ שלך כנראה שלא אכפת מההלכה
שואל השאלה:
זה קיבוץ חילוני
אנונימית
אם את בת אז חדמש כן
כן, מוזר
לא רק שזה מוזר זה גם אסור
בגלל זה אין להם בעיה
זה לא אומר שזה מותר הלכתית
בנות לא עולות לתורה והם בכלל במצוות שנה קודם.

במקום קיבוץ תבחר בבית ספר מסורתי עם יהדות ולא כפירה ו...