15 תשובות
רוב הבנות לא עולות לתורה אבל יש גם כאלו שכן ולא מעט האמתי אז בסוף זה לא כזה מוזר
מוזר זה כן, בגלל שזה לא רגיל אבל אני לא רואה בזה משהו רע, כל עוד את שלמה עם זה.
שואל השאלה:
זה לא קשור לשלמה עם זה זאת מסורת בקיבוץ שעולים ביחד לתורה
זה לא קשור לשלמה עם זה זאת מסורת בקיבוץ שעולים ביחד לתורה
אנונימית
לא
הייתה איתי מישהו בכיתה שעלתה לתורה וגם אני רציתי לעלות לתורה
הייתה איתי מישהו בכיתה שעלתה לתורה וגם אני רציתי לעלות לתורה
מוזר מאד ולא מתאים כלל.
מצטער
מצטער
שואל השאלה:
למה אסור? אני לא עולה לבד אני עולה עם קבוצה כמסורת גם עם עוד בנות
למה אסור? אני לא עולה לבד אני עולה עם קבוצה כמסורת גם עם עוד בנות
אנונימית
זה נגד המסורת וההלכה. וזה ממש לא נכון לעשות.
כתוב במפורש שאישה לא תעלה לתורה (ובמיוחד כשיש גברים)
מבינה למה?
כתוב במפורש שאישה לא תעלה לתורה (ובמיוחד כשיש גברים)
מבינה למה?
שואל השאלה:
לא זאת מסורת של שנים לא נראה לי שיש בעיה אם הייתה זה היה עוצר ממזמן כבר
לא זאת מסורת של שנים לא נראה לי שיש בעיה אם הייתה זה היה עוצר ממזמן כבר
אנונימית
^^זאת בעיה מבחינת ההלכה
לקיבוץ שלך כנראה שלא אכפת מההלכה
לקיבוץ שלך כנראה שלא אכפת מההלכה
שואל השאלה:
זה קיבוץ חילוני
זה קיבוץ חילוני
אנונימית
אם את בת אז חדמש כן
כן, מוזר
לא רק שזה מוזר זה גם אסור
בגלל זה אין להם בעיה
זה לא אומר שזה מותר הלכתית
זה לא אומר שזה מותר הלכתית
בנות לא עולות לתורה והם בכלל במצוות שנה קודם.
במקום קיבוץ תבחר בבית ספר מסורתי עם יהדות ולא כפירה ו...
במקום קיבוץ תבחר בבית ספר מסורתי עם יהדות ולא כפירה ו...
באותו הנושא: