3 תשובות
אני אישית מרגישה פחות בנוח כן.
פחות בנוח אבל יותר מוגנת אני משארת..
פחות בנוח אבל יותר מוגנת אני משארת..
אני מרגיש בנוח ליד אנשים נחמדים
אני מרגיש בנוח עם אנשים נחמדים. לא קשור לגזע, דת מין, מראה, מימדים... כל עוד הבן אדם שמולי נחמד ומכבד ונעים להיות בחברתו אני ארגיש בנוח