8 תשובות
תלמידים, נוהג
אחי קוראים לאפליקציה "עברתי" חחחח
אפליקציה הכי טובה שיש וכן עברתי איתה
שואל השאלה:
אה אני מת תודה
שואל השאלה:
התאוריה מהבית ספר והשאלות שיש בנוהג וכל האפליקציות האלה זה אותם שאלות?
כל השאלות הם אותם שאלות מהמאגר של משרד הרישוי (יש בסביבות ה3500 שאלות) ההבדל בין האפליקציות ומה שיש בבית ספר זה השיטת למידה שלהם,
האפליקציה שדיברתי עליה יש בה גם שיטת לימוד חזקה וגם מבחני דמה (לדוגמא בנוהג ההתמקדות היא במבחני דמה)
שואל השאלה:
איזה אפליקציה טובה יש?
שואל השאלה:
מה אני שואל ומה אתה עונה
עברתי