17 תשובות
לא הבנתי את השאלה הראשונה

השאלה השנייה אפשר לענות משהו כמו
אולה/אולה דס (אני)
שואל השאלה:
^תודהה
הסבר לשאלה הראשונה:
יש מילים ביפנים שמתארים רגשות כמו וואקו-וואקו שאניה תמיד אומרת זה אומר שהיא מתרגשת
ויש גם את דוקי-דוקי שזה כאילו פעימות לב אז זה מלחיץ/מרגש או משהו...
ויש את פואה-פואה שזה מרגיש רך
אז מילים כאלה..
עריכה: זה לא בדיוק רגשות אבל זה מתאר דברים
עכשיו נזכרתי גם בקירה-קירה שזה נוצץ
הייתי אומר בוקו ווא
אנונימי
ניחו(או)ג'ין - יפני.ת
ניחו(או)ן גו - יפנית (השפה)
ניחו(או)ן- יפן
אישה - דוקטור
טוקידוקי- לפעמים
יוקו- בדרך כלל
אריגטו גוזימס - תודה
אריגטו- תודה (לחברים וכזה)
אוישי- חמוד/זה חמוד
אי - כן
יהיה - לא
סומימאסן - סליחה
שואל השאלה:
אוישי זה "טעים"
אבל תודהה חחח
אהה
לא מכיר הרבה כאלו כלכך
שואל השאלה:
את יכולה לכתוב ברומאג'י את 1? וממש תודהה
1. בן גושי - עורך דין
קאקוייי- מגניב
יסאשיאיי- נחמד
סנסיי- מורה
אוצה - תה ירוק
גוהן- אורז
אישה- רופא
שולה כרמלי רוב מה שכתוב אצלך לא נכון...
אה והמילים לאני שכתבת ב2: watashi
boku
ore
1. כן אבל אי אפשר להקליד פה ביפנית
2. אומרים בדרך כלל hai שזה אומר כן אבל ביפן המילה הזאת לא משמשת רק לכן.

ההבדל בית וותאשי ובוקו וכל אלא זה למי את מדברת, זאת אומרת כמות הכבוד שאת צריכה להפגין כלפיהם
^^^^ אוי נכון
קוואי זה חמוד
wakku wakku
doki doki
fuwa fuwa (?... לא יודעת מה זה מעולם לא שמעתי)

ותגידי לי מה שבא לך אני אכתוב לך ביפנית
שואל השאלה:
תודהה
פואה פואה זה "רך"
אם את/ה רוצה להציג את עצמך תגיד/י :
מינסאן קוניציווה וואטשי וואה *השם שלך* דס.
"שלום לכולם קוראים לי______." אם את/ה רוצה לדעת עוד אז בפרטי3>
שואל השאלה:
אני יודעת את זה אבל תודהה