15 תשובות
ריל
שואל השאלה:
כנראה
אלה אנשים שלא משלימים עם זה שאחרים חושבים אחרת מהם
לא רואה סיבה לכפור רק בגלל שקרה משהו רע.
כי זו שאלה שמעסיקה אנשים. אותך לא עניין איפה הוא היה בשואה?

עכשיו ברור לי שהוא היה, שזה ממנו וברור לי שזה לא בכוונה להרע לנו.
אבל לגמרי אפשר להבין מאיפה מגיעה השאלה הזאת.
שואל השאלה:
אפשר להבין מאיפה אבל ואפשר להבין למה היא חולפת לנו בראש לעיתים אבל למה כל הזמן לשאול אותה זה בסדר להתענין בזה אבל לא צריך להפוך את העולם שלכולם יהיה את אותו הדעה כמו שלל
זו שאלה ללא מטרה. רק להקניט.
אם אתה מאמין שיש - אתה לא שואל
אם אתה שואל - אתה לא מאמין
אנונימי
שואל השאלה:
לא מקניט אף אחד חס וחלילה
חייב עוד שני פרחים
עוד פרח אחד
שואל השאלה:
שאלה לא לצורך פגיעה רק רוצה להבין טיפה יותר את המטרות של כל אלה ששואלים את אותה שאלה
אנשים תקועים בלהסתכל על הרע במקום על הטוב אני גם יכול להגיד איפה אלוקים היה שהיית חולה ?
שואל השאלה:
ברור שאתה יכול
אנונימי
זה לא תמיד ללא מטרה.
אולי יש כאלו ששואלים בכוונה להקניט, אבל יש כאלו שזה באמת מעסיק אותם.
אני לגמרי מבינה למה אדם לא מאמין מסתכל על אדם מאמין ולא מבין איך הוא מאמין אחרי שקורה דבר רע.

ואם אתה שואל - אתה לא מאמין
אחרי שאתה לומד ומבין שמה שמהקדוש ברוך הוא אף פעם לא רע, לא לכולם קל ישר להבין את זה.
תלמדו לאנשים תמיד יהיה מה להגיד על הקדוש ברוך הוא ותמידד ינסו ללכת נגד הדת
רק שלא יצליח להם בחיים