13 תשובות
שואל השאלה:
אני. נכנסתי. לחנות.
והייתי. הגבר. היחיד שם.
אני חושש שהמראיינת אולי עשתה לי misdiagnose
אני. נכנסתי. לחנות.
והייתי. הגבר. היחיד שם.
אני חושש שהמראיינת אולי עשתה לי misdiagnose
אנונימי
שואל השאלה:
סתם אבל ברצינות, מישהו יודע להגיד לי איך העבודה ובפרט השכר?
סתם אבל ברצינות, מישהו יודע להגיד לי איך העבודה ובפרט השכר?
אנונימי
רק אל תהיה מגעיל אל הלקוחות בבקשה. רוב העובדים הגברים שם אכן גייז שם אבל זה לא אומר שאין סטרייטים. בהצלחה
אנונימי
השכר גבוה אולי בשקל או שתיים מהמינימום ויש גם בונוסים זה נכון.
אני אישית מכירה גברים שעובדים שם ואולי לא תאמין אבל הם סטרייטים.
אני אישית מכירה גברים שעובדים שם ואולי לא תאמין אבל הם סטרייטים.
אני אנפץ לך קצת את הבועה אבל זארה זה לא מועדון גייז.
זארה עבודה רגילה לגמרי שמתאימה כמעט לכולם.
זארה עבודה רגילה לגמרי שמתאימה כמעט לכולם.
להיות סטרייט זה אוברייטד
מה הקשר בין משיכה מינית לעבודה בסארה
שואל השאלה:
אבל העבודה קשה?
כי כרגע אני התקבלתי לעבודה שאני לא עושה בה כמעט כלום
ומקבל קצת מעל מינימום ואני די נהנה שם
שווה לעבור משם למקום כמו זארה?
אבל העבודה קשה?
כי כרגע אני התקבלתי לעבודה שאני לא עושה בה כמעט כלום
ומקבל קצת מעל מינימום ואני די נהנה שם
שווה לעבור משם למקום כמו זארה?
אנונימי
שואל השאלה:
עבדתי חצי שנה בפאקינג מקדונלדס אני יודע מה זה עבודות שאסור לא לעשות בהם כלום
אם כבר אני הבן אדם היחיד בפורום הזה שיודע מה זה,
לא ארחיב אבל משמרת שם לא מביישת יום עבודה של פועל ביניין. בלי צחוק. בכלל.
אבל בקיצור העבודה מתגמלת מבחינת הבונוסים?
כי בראיון היא אמרה לי שהממוצע לשעה זה 37 משהו בסגנון כי הבונוסים נעים בין 3-5 שקל לשעה תלוי ביעדים
עבדתי חצי שנה בפאקינג מקדונלדס אני יודע מה זה עבודות שאסור לא לעשות בהם כלום
אם כבר אני הבן אדם היחיד בפורום הזה שיודע מה זה,
לא ארחיב אבל משמרת שם לא מביישת יום עבודה של פועל ביניין. בלי צחוק. בכלל.
אבל בקיצור העבודה מתגמלת מבחינת הבונוסים?
כי בראיון היא אמרה לי שהממוצע לשעה זה 37 משהו בסגנון כי הבונוסים נעים בין 3-5 שקל לשעה תלוי ביעדים
אנונימי
לא יודעת לגבי בונוסים
חברה שלי 18 והיא מקבלת מינימןם.
חברה שלי 18 והיא מקבלת מינימןם.
אנונימית
תשמע עבודה במקדונלדס זאת העבודה הכי מסריחה שעבדתי בה אי פעם אבל אני מבין למה שונאים את העובדים שם כי לי אמרו לא לדבר עם הלקוחות אם הם קוראים לי ופשוט לא להקשיב להם ולהמשיך בעבודה הסרחה הזאת
אבל עבודה בזארה זה כנראה משהו אחר טוב יותר בהרבה עם שכר יותר טוב ועם פחות לחץ
אבל עבודה בזארה זה כנראה משהו אחר טוב יותר בהרבה עם שכר יותר טוב ועם פחות לחץ
תישאר אז איפה שאתה עובד, זארה אתה על הרגליים ונע ממקום למקום לעזור ללקוחות ולהביא מידות ולקבל תלונות ולחפש למי לעזור לחפש איפה לסדר ומה לעשות כי תמיד חייב לעשות משהו בעבודות כאלה אסור לעמוד במקום.
יש לי חברה שעובדת שם ומלא גברים עובדים שם (לפחות בסניף שלה) בנוגע לאיך העבודה היא מתה לעוף משם. זה זארה ותמיד מפוצץ (בעיקר אצל הנשים) ולעשות סגירה ולסדר הכל זה סיוט
אנונימית
באותו הנושא: