5 תשובות
ברור.. גם אני אבא ואמא שלי לא צמים למרות ששניהם במקור באו ממשפחה דתית אבל עכשיו הם חילונים
אנחנו לא צמים בכלל, בשנה הבאה ביום כיפור אני ואמא שלי צמות ( אמא שלי תמיד צמה בכיפור והשנה הייתי בת 12 אחרי כיפור)
ברור שזה נורמאלי! גם אצלי זה ככה ואצל הרבה מהחברות שלי. יש הרבה מאוד אנשים שלא מאמינים ביהדות\ באלוהים, לכן הם לא צמים
מה לא נורמלי בזה? גם אני וגם אמא שלי לא צמות..
שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה.. הם לא מחויבים, אני צמה כי אני חושבת שזה חשוב..