8 תשובות
את באמת לא אמורה להתלונן חחח הן לא חייבות לך כלום
אנונימית
שואל השאלה:
^איך את היית מרגישה עם היו עושים לך דווקא ומביאים תבחורה שאת הכי שונאת בעולם למסיבת הפתעה?
אנונימית
למסיבת הפתעה שחברות שלי טרחו ואורגנו לי? לא היה לי אכפת
אנונימית
שאמרת שאת שונאת אותה? זה הורס
שואל השאלה:
^^מעולה ואם הילדה הזאת הורידה לך פעם את כל הביטחון, גרמה לכל החברות שלך לעזוב אותך בגיל יותר צעיר, סכסכה בינך ובין כל מישהו שאי פעם היה לך קשר איתו, גרמה לך לאבד כל ביטחון לדבר ליד אנשים שזה הגיע למצב שהם חשבו שאת אילמת?

עדיין לא היה לך אכפת? לא חושבת
אנונימית
צודקת (את)
כן
עזבי גם אם את סתם שונאת אותה על סיבה שטותית ואמרת את זה, הן לא צריכות להזמין אותה