4 תשובות
כן, מה זה הפער המטורף הזה
אם לוקחים את הציון הגבוה מבניהם אז כן מה אכפת לך תנסי
אנונימית
אני חושבת כל עוד אפשר לשפר תנסי ולכי על זה
על מה תפסידי
גרוע זה לא אבל את יכולה לשפר מה רע
שואל השאלה:
זה עד כדי כך משנה? כאילו נגיד אני לא יעשה חוזר זה יהיה בסדר או גרוע גרוע?