11 תשובות
המלאך של הסוף וכי היא היחידה שראיתי אז אין למה להשוות
שואל השאלה:
^ זו אנימה מטורפת כן
^ זו אנימה מטורפת כן
אנונימי
נארוטו
כנראה בגלל שזאת האנימה הכי ארוכה שראיתי אז זה מרגיש המסע הכי גדול עם הדמויות
כנראה בגלל שזאת האנימה הכי ארוכה שראיתי אז זה מרגיש המסע הכי גדול עם הדמויות
אטאק און טייטאן- פשוט סדרה מטורפת עלילתית ומבחינת דמויות והיא אחת המעניינות
בננה פיש- גם כן מעולה היא בנוייה טוב ממש עלילתית והסוף אמנם עצוב אבל מסוג הדברים שמשאירים אותך בשוק טוב
מונסטר- ממשש מעניינת, היא שונה מאנימות אחרות שראיתי והווייב שלה גם שונה ואני ממש אוהבת את זה
בננה פיש- גם כן מעולה היא בנוייה טוב ממש עלילתית והסוף אמנם עצוב אבל מסוג הדברים שמשאירים אותך בשוק טוב
מונסטר- ממשש מעניינת, היא שונה מאנימות אחרות שראיתי והווייב שלה גם שונה ואני ממש אוהבת את זה
one piece הדבר הכי טוב
אני חושב שדימון סלייר, בשאר האנימות שראיתי הרבה פעמים הוורס הוא כזה שהדמות הראשית חלשה ומין הסתם מתחזקת ככל שהסדרה מתקדמת , דימון סלייר מתחילה בכך שהדמות הראשית לא רוצה להיות חזקה , אלא בלית ברירה טנגירו נקלע למסלול שהוא חייב להיות חזק מאוד על מנת להציל את אחותו , אני ממש נהנתי מהסדרה הזו ואני ממליץ עליה.
פרוטס באסקט
כי לכל הדמויות יש סיפור מעניין/מרגש/עצוב וכי אני מעריצה את הדמות הראשית (הונדה טורו) בגלל שלמרות שקרו לה דברים רעים היא לא מפסיקה לחייך
או מועדון האירוח של תיכון אוראן
כי זה מצחיק וכי אני מעריצה את הדמות הראשית (פוג'יוקה הארוהי) בגלל שלא אכפת לה מה חושבים עליה הצורת מחשבה שלה מעניינת ולא אכפת לה אם התייחסו אליה כמו אל בן, בקיצור כי היא פשוט מי שהיא באמת בלי קשר למגדר שלה או למחשבות של אנשים היא לא נותנת לזה להגביל אותה היא לא "בת" או "בן" היא פשוט הארוהי.
וזהו:)
כי לכל הדמויות יש סיפור מעניין/מרגש/עצוב וכי אני מעריצה את הדמות הראשית (הונדה טורו) בגלל שלמרות שקרו לה דברים רעים היא לא מפסיקה לחייך
או מועדון האירוח של תיכון אוראן
כי זה מצחיק וכי אני מעריצה את הדמות הראשית (פוג'יוקה הארוהי) בגלל שלא אכפת לה מה חושבים עליה הצורת מחשבה שלה מעניינת ולא אכפת לה אם התייחסו אליה כמו אל בן, בקיצור כי היא פשוט מי שהיא באמת בלי קשר למגדר שלה או למחשבות של אנשים היא לא נותנת לזה להגביל אותה היא לא "בת" או "בן" היא פשוט הארוהי.
וזהו:)
גוגןטסו קאיזן
בגלל גוגו
הוא סמאש
בגלל גוגו
הוא סמאש
fmab
מאסטרפיס
מאסטרפיס
hxh בגלל קילואה
re:zero - אני יכול לדבר על זה לנצח
דמויות עמוקות ומושקעות שצפיה אחת בסדרה לא בטוח שתספיק כדיי להבין אותן לגמרי
יש הרבה מאוד מיסתורין בסדרה וזה כולל גם את הדמויות ואפשר לראות את הסדרה כמה פעמים ועדיין להנות
הסדרה מכבדת את האינטליגנציה שלך, היא לא מאכילה אותך בכפית את כל המידע ומצפה שתבין דברים בעזרת חיבור
נקודות (פשוט כמובן) ועושה את הסדרה מאוד ראליסטית
סיפור מדהים ועצום מפוצץ במלא סודות ומסתורין שנותן לצופה להעלות עליהם תאוריות בעצמו תוך כדיי הסדרה ביחד עם הדמויות (עד שכמובן מגלים את האמת) עם הרבה פלוט טוויסטים מושקעים וטובים
אני יכול להמשיך לחפור על זה אבל אני חושב שהבנתם
כן חלק ממה שאמרתי מתכוון גם לנובל כי האנימה כרגע רק בשליש מהסיפור המלא אבל האנימה עדיין מטורפת ועונה 3 מתקרבת ואם ימשיכו לעשות את האנימה טוב, היא תפוצץ לכולם את המוח
(כן העתקתי את זה משאלה אחרת שעניתי עליה)
דמויות עמוקות ומושקעות שצפיה אחת בסדרה לא בטוח שתספיק כדיי להבין אותן לגמרי
יש הרבה מאוד מיסתורין בסדרה וזה כולל גם את הדמויות ואפשר לראות את הסדרה כמה פעמים ועדיין להנות
הסדרה מכבדת את האינטליגנציה שלך, היא לא מאכילה אותך בכפית את כל המידע ומצפה שתבין דברים בעזרת חיבור
נקודות (פשוט כמובן) ועושה את הסדרה מאוד ראליסטית
סיפור מדהים ועצום מפוצץ במלא סודות ומסתורין שנותן לצופה להעלות עליהם תאוריות בעצמו תוך כדיי הסדרה ביחד עם הדמויות (עד שכמובן מגלים את האמת) עם הרבה פלוט טוויסטים מושקעים וטובים
אני יכול להמשיך לחפור על זה אבל אני חושב שהבנתם
כן חלק ממה שאמרתי מתכוון גם לנובל כי האנימה כרגע רק בשליש מהסיפור המלא אבל האנימה עדיין מטורפת ועונה 3 מתקרבת ואם ימשיכו לעשות את האנימה טוב, היא תפוצץ לכולם את המוח
(כן העתקתי את זה משאלה אחרת שעניתי עליה)