9 תשובות
לא איבדת את האופי שלך , פשוט כנראה השתנת, עבר המון זמן מאז
את כנראה הדחקת את הרגשות שלך ועכשיו את פשוט צריכה להשתחרר לבלות יותר לעשות דברים בלי דאגות
הכל בסדר אני חושבת שפשוט יעשה לך טוב לפגוש את החברות ומיד תזכרי כמה מדהימה את
שואל השאלה:
לאא אני באמת מרגישה תקועה. אוף פעם היתי ממש משוחררת עכשיו כשמדברים איתי אני תמיד לא יודעת מה להגיד ועונה מתוך נימוס למרות שאני רוצה לענות בצורה שנונה אבל לצערי לא יכולה. פליז שלמישהו יש עצה טובה להחזיר את זה. אני לא השתנתי. היתי ממש כפית ועכשיו אני סתם משעממת
שואל השאלה:
מהאכפתלכם:) ^^
אין לי חברים כבר
לא צריך פרחים אבל זה שדילגת עלי נעלבתי
אשמח אז להסבר אם טעיתי
שואל השאלה:
סורי פשוט לא הזדהתי עם זה שאמרת שהדחקתי קחי פרח ^^
קח**
את לא חייבת להזדהות אני רק נותן אפשרות כי אני מכיר משהו שככה וזה מה שהוא סיפר לי
שואל השאלה:
אה באמת נעלבת?^