3 תשובות
ממה שהבנתי שניהם הוציאו שירים דומים מאוד
דרייק התחיל ללכלך על קנדריק והמציא שקנדריק מרביץ לאשתו ואז קנדריק התחיל להגיד שלדרייק יש ילדה שאף אחד לא שמע עליה ושהוא מסתיר אותה
באורך של הגדת ליל הסדר
בקיצור לפי מה שהסבירו דרייק וג'יי קול עזרו לקנדריק להתפרסם ב2011 נראה לי וקראו לעצמם the big three ואז אחרי כמה שנים קנדריק הוציא שיר עם עוד איזה ראפר ושם הוא אמר שהוא יותר טוב מכולם דרייק לא אהב את זה אבל לא עשה כלום עד עכשיו שהוא הוציא שיר עם ג'יי קול וכאילו ירדו על קנדריק
ועכשיו הם מוציאים שירים אחד על השני ומוציאים את כל המיץ של הזבל שאגרו כל השנים האלה
באחד האלבומים האחרונים של דרייק הוא אירח את ג'יי קול שאמר באחת השורות ששלושתם (דרייק קנדריק וג'יי קול) הכי גדולים קנדיד אחרי זה אמר בשיר שהוא התארח בו שפאק על שלושת הגדולים כל הקטע בראפ זה תחרותיות ואמר שהוא הכי גדול בהתחלה דרייק שתק וג'יי קול הוא בכלל הראשון שהחזיר בשיר עליו אבל אחרי זה התנצל הופעה ומחק את השיר אבל אז דרייק החזיר לקנדריק וקנדריק החזיר ככה כבר כמה שירים ונכנסו לפרטים ממש אישיים למשל דרייק אמר שקנדריק מרביץ לאישתו וקנדריק אמר שלגרינר יש ילדה בת 11 שאף אחד לא יודע עליה ויש עוד הרבה