8 תשובות
שואל השאלה:
אז כנראה באמת רק אצלי ככה
אנונימית
שואל השאלה:
מה הקטע שלהם
אנונימית
מה הקטע של האובר טינקינג הזה?
כולה אומרים לך תהני לא כאילו אומרים לך "בלעדי?" חס ושלום
כי הם רוצים שסוף סוף תיתקלחי
אנונימית
כדי שתהני
אני אומר תהני כי שתהנה מה כבר אגיד לה להגיד "בלעדיי" לא יותר טוב
הם לא אומרים אתזה רק אצלך יש סטיות כאלה
כי מה גבר אמור להגיד במצב כזה, אם תשימי לב בדברים שאתן אומרות שלגבר לא יודע מה להגיב אז הוא פשוט אומר תהני