6 תשובות
כי אתה עושה את זה עם אנשים
כי זה לא חטא אל מול אלוהים, זה חטא של אדם בפני אדם, אח לאחות
גילוי עריות זה כמו לעבור על כל המצוות של התורה ולעשות אצבע שלישית לה'
חטא מזעזע!!!
אנונימית
שואל השאלה:
אבל עם אני עושה עם מישהו והוא לא נפגע עם הוא לא נפגע זה עדיין לחברו ?
אנונימי
כן^^
זה כמו שתגידי שאם את גונבת מעשיר כסף
והוא לא נפגע מזה כי עדיין יש לו מלא כסף אז זה הופך את זה לבסדר
שואל השאלה:
אז מה לעשות שזה היה למקום ולא לחברו
אנונימי