63 תשובות
עברו כמה שנים מאז שלמדתי, הייתי אז בת 13 ואני לא יודעת כמה אני זוכרת, אבל חד משמעית חלק נשאר איתי (לא אשקר שעיקר האימונים שלי בזה היום זה כשאחותי מעצבנת אותי ואני צריכה להזכיר להxd), אני לא חושבת שאוכל היום לנצח גבר ממוצע במכות (באותה תקופה הצלחתי לנצח את הבנים בגילי ולכן התאמנתי עם בני 16-17) אבל את רוב הנשים כן
הורדת ידים שונה מלחימה שרירים שונים טכניקה שונה...^
אנונימי
יש בנות שיכולות הבעיה באמת היא נגד אחד אחרי גיל 16 נגיד אם מתמידים אז גם בגילים כמו זה ויותר יש מה לעשות(תלוי במה מתאמנת)אז אפשר דורש שנים של אימונים ובעיה אם השנים(לא בעיה אם אתמדתן שנים)
הייתי מנצחת פעם אבל ככל שגדלים אז גברים נהיים חזקים יותר באופן טבעי, מה שיוצר פער שאני כבר לא יכולה לצמצם כי אני לא משקיעה בלחימה וכוח וגם אם כן זה כבר לא ממש יעזור
את רק בת 16 תתאמני תצמצמי את הפער מול לא צתאמן זה הכי טוב שאת יכולה לעשות(בלי להיות מקצואית)בהצלך לך על תפסיקי בגלל זה^
מה שעוצר בנות לרוב זה מבוכה בגלל החברה, אבל בתכלס לבד אחד על אחד בנות מנצחות
אם יש לו כוח גודל ומשקל של גבר ממוצע בגיל שלי אני קורעת אותו ואני הבן אדם הכי לא בכושר בעולם
בגילאים מסוימים כן אבל בגעלאחם בוגרים יותר זה גם תלוי ברמת הכושר בעיקר,
לפי מה שהבנתי בגיל מסוים גברים חזקים טבעית פשוט יותר, אבל יש גם נשים שינצחו גברים ברור.

הכל לר
במטרה לפגוע רק מציג עובדות
ברור
אף בת כמעט לא יכולה במקרה שהיא ממש ממש עם הרבה ניסיון
התשובה היא כנראה שלא, בקטטת רחוב כנראה שהבן היה לוקח. אומנויות לחימה לא מביאות יותר מידי תועלת לקטע הזה.
אנונימי
מזה בן ממוצע שחיף ליד בת שמתאמנת תקופה ברור שהבת תנצח אבל אם בן שמתאמן גם תקופה ברור שהבן ינצח ככה זה עובד
^אבל הבן הממוצע לא שחיף...
אנונימי
את יודעת שסטרואידים לא רק "מנפחים" כן?^^^^
אני זוכרת שבגיל 13 ניצחתי בנים (13-16)די בקלות בחוג או לפחות הייתי ברמה אבל מאז פחות התאמנתי
אני עדיין מנצחת את רוב הבנים לפחות אלה שלא מתאמנים בהורדת ידיים
אנונימית
חחח לא, אפילו אם אחותי הקטנה מרימה עלי ידאני מתקפלת, יש לי אינסטינקטים של עכבר
אנונימית
דיי זה כזה קרינג אתם חושבים שאתם דמויות אנימה מזה לנצח בקרב של אומנות לחימה איך מנצחים בקרב
אם יש בן בגובה מטר וחצי כנראה אני אנצח אותו
כולם יותר גבוהים ממני בפער אז אין לי דרך לבדוק את זה איכשהו אפילו
אבל עם טריקים מלוכלכים אני אנצח
מי שיפגוש אותי עם אלה ביד יהיה מסכן
לא מתאמנת יותר אבל כשהתאמנתי בקלות ניצחתי בנים שהיו בגילי ובמשקל כמו שלי, אין קשר למין של הבן אדם ליכולות שלו
+ אני אוסיף אם אריב עכשיו מכות עם בן בגילי במשקל ממוצע שלא מתאמן אני כן חושבת שאנצח כי אני כן מתאמנת
אם הסכמנו להלחם אז כן גם כנראה בלי המון מאמץ
אם מישהו ברחוב תוקף אותי בהפתעה או עם נשק או משהו אז כנראה שלא או לפחות יהיה מאוד קשה
גבר לוקח עדיין
אנונימי
כשהולכת מכות בצחוק עם חברים אני מנצחת חחח זה לא קרב הכי רציני בעולם אבל זה בלי חוקים של אמנות לחימה
אנונימית
בתור אחת שמתאמנת mma יכולה להגיד שאני שאם גבר ממוצע יבוא ויתחיל להרביץ לי אני יכולה לשבור אותו, יש טכניקות וחוזקה שרוכשים במהלך האימונים שעוזרים לך גם הרבה בחוץ אז אם אקלע לריב לא ממש אפחד על עצמי
מה הגיל גובה משקל וכמה זמן את מתאמנת ?^
1. לא הבנתי למה גברים מגיבים אם השאלה נועדה לנשים
2. כן אני יכולה. הגבר הממוצע היום בגילי לא כל כך חזק, או שהוא סתם מנופח מסטרואידים
^^^^זה ממש תלוי יש סוגי ספורט שאין הפרדה ויש שכן כי זה גם תלוי בהרבה דברים שונים אבל אין שום סיבה שאם גבר ואישה שעוברים את אותה תוכנית אימונים ועושים את אותם משקלים במידה והם מרימים משקלים אז אין שום סיבה שהבת לא תצליח לנצח בלחימה.
ובשאלה שאלו על לחימה של כוח לא כדורגל או כדורסל אלה סוגי ספורט שונים
בטח שיש למה את חושבת שיש הפרדה בין נשים לגברים בספורט?^^
אנונימי
זה אפשרי בהחלט ואני אומר את זה בתור מישהו שמתאמן באומניות לחימה כבר הרבה זמן
בת? לנצח גבר?
באיזה עולם בדיוק
לבנות יש ציצי.
זה שומן.
בחורה לא יכולה לנצח גבר. ציצי זה לא מאיים. זה גם איבר שקל לפגוע בו.
אפשר לא בקלות כמו שהתגובות פה חושבןת אבל אפשרי גבר ממוצא שלא מתאמן והיא כן^
לוחמת ufc...^
אותי אף אחת או אחד לא יכול לנצח אני חזק רצח ומתאמן ב-mma
אנונימי
איך אני אוהבת שאתם פשוט לא מוכנים לקבל את זה שאישה מתאמנת באומנויות לחימה וגם יכולה לקחת אתכם פדחן
מדברת עליי?^
גם עלייך וגם על בלק בוס הפדחן השני
מה אני אמרתי שאת לא מסכימה איתו?^
לאלא אתה zinc הזה
חשבתי אתם אותו אחד
אין בעיה הכול טוב^(רשמתי שאם מספיק אימונים היא יכולה כן יש הבדלים ובגלל זה זה דורש מעמץ וזמן אבל אפשרי וכול הכבוד שאת מתמידה לא יודע את הגיל שלך אם תמשיכי אבל את תצליחי או שאת כבר יכולה לא מכיר לא שופט^
תודה רבה לפחות אחד פה מתנהג כמו גבר
עד לפני הגיוס התאמנתי בmma יש שם גם נשים וכן יכולות ברור שלא ביום הראשון אבל שמתמידים משתפרים מי שפה מוריד לו שהיא מתאמנת או חזקה לא מבין אותו זה פלןס גדול שהיא יכולה להגן על עצמה
שואל השאלה:
מי שענו, במה אתן מתאמנות וכמה זמן?
אנונימית
טוב אח בטח גם לוחמת ufc או אישה על חומר כבד^
יש לי ציצי ואני יכולה להגיד שזה ממש לא מפריע לי או להם בספארינג
מתאמנת mma כבר שלוש שנים
שואל השאלה:
תודה makabe masamune אבל אני לא מחפשת המלצות אני באמנויות לחימה מאז שנולדתי פחות או יותר חחח השאלה התחילה מהתערבות עם חבר על התגובות כאן ועכשיו סתם מתעניינת
ומסכימה עם אנונימית9מ שאתה אחלה ממש
אנונימית
מספיק לגמרי להגן על עצמך מהרבה גברים(בטח הרבה ממי שפגע לו באגו שאת מתאמנת^
כן שמע אתה מלך רצח זה רק מראה שיש לך ביטחון ואתה לא כוסית כמו השאר שמפחדים להודות בזה
ממליץ על mma איגרוף/איגרוף תילנדי יש עוד אבל לדעתי זה הכי טוב לרחוב(אפדר ללמודגרפלינג אבל אם סטריקינג לא ממליץ לבד)
להפך זה פלוס כמו שרשמתי ^^ יכול לדעת שהיא הולכת היא תהיה בסדר יש לה ביטחון והיא עובדת בשביל מה שחשוב לה ועושה לה טוב(ויש משהוא משותף תמיד טוב
תודה גם לך^^(ובמה את מתאמנת?(כול דבר זה טוב נטו המלצתי למה לדעתי הכי יעזור לרחוב))
שואל השאלה:
הייתי בג'ודו שנתיים, איגרוף תאילנדי שנתיים, קרב מגע שנה, bjj שנתיים, וארבע שנים mma (עדיין)
היו עוד כמה דברים לתקופות של פחות משנה
אתה עוד מתאמן?
אנונימית
את 11 שנה כול הכבוד לך על זה!^^
היום בגלל צבא קשה לשלב, עוד מעת חוזר לmma הייתי 10 שנים היה בגרויות וקורנה ופציע במרפק אבל 10 שנים בסך הכול, היום מכון ומשקל גוף אחרי המסה חוזר לזה אבל במשקל יותר כבד^
נעשה מאוד פשוט אח תראה לוחמת ufc ותגיד שאין נשים שיכולות אח תראה פוורלפטרית ברמה גבוה ותגיד שאתה מרים יותר כן גברים בממוצע חזקים יותר וכן הגבר הכי יותר מהאישה הכי אבל יש נשים שיותר חזקות מבנים בכול סוג ספורט אז גם בזה יש נשים שיכולות אח^
רק אים היא ממש טובה יהוא לא מתאמן כי אחרת יש לא יתרון ממש גדול עליה של גודל ומשקל
אני מקבל את זה שיש בנות שמתאמנות.
אבל זה לא סותר את העובדה שהן לא ינצחו בקרב.
אח אתה חושב שבגלל שאתה שוקל יותר גבוה יותר אתה מנצח את קונור מקרגור? ברור שלא ולא צריך להיות קונור בשביל זה אז יש מספיק בנות שיכולות אח^
זה לא משנה אם היא מתאמנת או לא.
הגבר שוקל יותר, חזק יותר, גבוה יותר ועם עצמות יותר חזקות.
ציצי זה גם לא איבר מאיים. זה ליטרלי שומן.
התכוונתי בן ממוצע וגם בן שחיף
קונור מקרוגר הוא מאד כבד. לא?
לא ממש לא אח^