5 תשובות
אני מבינה אותך באמת זה קשה אבל הם נלחמים שם בשביל שאת תוכלי לחגוג את היום הזה ולהיות שמחה
שואל השאלה:
^^אני לגמרי מבינה למה נתת לי את העצה הזאת
אבל קבעתי כבר עם חברות
כן אני מבינה אותך האמת אבל בתכלס הם נלחמים שם כדי שפה נוכל לחיות
שואל השאלה:
תודהה רבה לכולם
החלטה לא קלה האמת. הפעם יום הזכרון יושב לכולם על הנשמה. אישית אני חושב שאסור להכנע ולא לחגוג. כן צריך לחגוג, ולשדר כח לעולם.
אבל מבין שקשה לך. גם לי.
באותו הנושא: