התחברות
הרשמה
מישהי עשתה החלקה במרכז שלא צריך לעשות פן ועדיין יהיה חלק?
ושאם עושים פן זה חלק קרשים? תודה לעונות3>>
13 במאי 2024, 18:40
החלקת שיער
תשובה אחת
לא חושבת שיש החלקה שאם לא עושים פן זה נשאר חלק קרשים אבל זה כן נשאר חלק ובתכלס זה יותר יפה לדעתי
K
Koume
באותו הנושא:
מישהי עשתה החלקה אורגנית או מכירה מישהי שעשתה
מה קורה אם מישהי שלא עשתה החלקה והיא חופפת עם שמפו של החלקה?
מישהי שעשתה החלקה במרכז ההחלקות ראשל"צ וממליצה ??
מישהי עשתה החלקה במרכז וממליצה? יש מקום מומלץ?
יש כאן מישהי שעשתה החלקה ואז עשתה גוונים?
מישהי פה במקרה עשתה החלקה שגם אחרי חפיפה בבית היא נשארת חלקה כמעט קרשים?
מישהי פה במקרה עשתה החלקה מרוקאית או מכירה מישהי שעשתה ויכולה להגיד איך ההחלקה?
מישהי שעשתה החלקה ויודעת אחרי כמה זמן צריך לחדש וכמה עולה חידוש?
מישהי עשתה החלקה אצל "מגונדרות"? איך הם?
היי מישהי שמכירה מקום טוב להחלקות במרכז? ועשתה
מישהי עשתה החלקה במוגנדרות? ההחלקה שלהם טובה?