3 תשובות
בכללי אם את לא רוצה שהצבא ישבץ אותך בלי התחשבות לאיזה תפקיד שבא לו כדאי לך לעשות יום המאה כי זה פותח לך 95% מהתפקידים
לא כולם נגיד לי אין כי אני אוטיסטית
כן
באותו הנושא: