10 תשובות
זה סתם מטומטם הגישו עליי תלונהעל זה שרבתי עם ילדה בוואצפ שהייתי בת10
מההםציפו לא היה לי מוששג אז מה זה תלונה בכלל
מההםציפו לא היה לי מוששג אז מה זה תלונה בכלל
אני לא יכולה לשפוט את המערכת אם אני לא יודעת על איזה תיק מדובר, אני מעוניינת להאמין שלא סתם פותחים תיק לקטינים.
שואל השאלה:
זאת הסיבה הכי טיפשית בעולם
זאת הסיבה הכי טיפשית בעולם
אנונימי
אפשר לשאול אותך על מה פתחו?
שואל השאלה:
למתלוננים אין לב
למתלוננים אין לב
אנונימי
שואל השאלה:
^^לא
^^לא
אנונימי
שואל השאלה:
^^^זה בגלל ריב על איזשהו חפץ
^^^זה בגלל ריב על איזשהו חפץ
אנונימי
שואל השאלה:
וזה היה הריב הכי טיפשי בעולם
וזה היה הריב הכי טיפשי בעולם
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא רוצה להגיד על מה פתחו מרוב שזה מביך
אני לא רוצה להגיד על מה פתחו מרוב שזה מביך
אנונימי
משהו מיני?
באותו הנושא: