55 תשובות
אני לא אחגוג, אבל אני כן אצא להסתובב קצת עם חברות. אני לא רוצה ללכת להופעות ולהשתגע ולחגוג כי לדעתי פשוט אין למה.
חוגגים את יום העצמאות הכי חזק שאפשר
נמנעת. חוגגת בקטנה. עושה קצת על האש וזהו.
אני מופיעה ביום העצמאות אבל לא חוגגת יותר מדי
^^את מופיעה אבל את לא חוגגת יותר מידיי? טוב שאת לא פותחת הופעה בפארק הירקון...
לידעתך להופיע זה נקרא לחגוג...
לידעתך להופיע זה נקרא לחגוג...
אנונימי
חברה, חגגתם פורים השנה? חנוכה? פסח? תחגגו את שבועות? אז אין סיבה לא לחגוג את יום העצמאות שהוא החג הכי חשוב בשנה!
אני לא אחגוג ואלך למסיבה
אני אעשה משהו קטן וסמלי
אני לא מרגישה שאני יכולה לחגוג במצב הזה שקורה כרגע במדינה
אני אעשה משהו קטן וסמלי
אני לא מרגישה שאני יכולה לחגוג במצב הזה שקורה כרגע במדינה
לא חגגתי אף אחד מהם השנה
אחגוג
האמת שאני לא חוגג בגלל שאין לי חברים
אנונימי
למה שנימנע? ולהתראות להם שהם הצליחו ואנחנו לא נחגוג את היותנו כאן? להיפך, נוציא להם תעניים, נראה להם שהמדינה עדיין חיה וקיימת
אנונימית
חוגגת, החיילים לא מתו בשביל שנשב בבית ונהיה בדיכאון, הם נלחמים למען זה שנמשיך לרקוד על העייניפ של חמאס.
עכשיו זה ההזדמנות שלנו לחגוג את המדינה שהיא שלנו ורק שלנו ולהראות שאנחנו שמחים .
נכון הם נלחמים אבל הם נלחמים בשביל זה.
וגם בעזרת השם שאני אתגייס אני אלחם בלי נדר בשביל שהמדינה תוכל לחגוג ולרקוד
עכשיו זה ההזדמנות שלנו לחגוג את המדינה שהיא שלנו ורק שלנו ולהראות שאנחנו שמחים .
נכון הם נלחמים אבל הם נלחמים בשביל זה.
וגם בעזרת השם שאני אתגייס אני אלחם בלי נדר בשביל שהמדינה תוכל לחגוג ולרקוד
כי למה שנחגוג בזמן שאנשים יושבים ומתפללים לחייהם כבר חצי שנה בשבי^^
שאלתי את זה קודם
אני לא אחגוג, אולי אני רק אצא עם חברה שלי משהו כזה בקטנה
אני אחגוג
לא אחגוג.
לא אחגוג בצורה רגילה.
אבל כן אזכיר את יום העצמאות בדרך כלשהי.
מקווה שזה נשמע הגיוני, חחח
אבל כן אזכיר את יום העצמאות בדרך כלשהי.
מקווה שזה נשמע הגיוני, חחח
אנונימית
חוגגים
היום לא מרגיש לי יותר מידי היום
אבל מחר בערב/צהריים
אבל מחר בערב/צהריים
נמנעת. מזעזע לחשוב שחוגגים את זה שאנחנו עצמאים וחופשיים ויש לנו מדינה ש25,040 שאנחנו ממש לא חופשים וממש לא עצמאים ושיש חטופים ולוחמים שעדיין נלחמים על החיים שלכם ועל המדינה
אני לא אהיה צבועה אני כן יוצאת וחוגגת מי שכותב פה שהוא ישב בבית ויחשוב על החטופים זה הדבר הכי שקרי שקראתי בחיים שלי אתם בסטיפס מה המדליה שתקבלו פה על להיות שקרן?
אנונימית
אחגוג
חוגגים
נמנע עד שהמלחמה נגמרת והחטופים חוזרים
לא חוגגת השנה. לא מרגיש לי מתאים
ממש לא חוגגת
חוגג במסורת מאוד מצומצמת
מרגיש לי לא מתאים לחגוג כרגע עצמאות כשאנחנו לא עצמאיים בכלל ויש חטופים ומלחמה בארץ
מרגיש לי לא מתאים לחגוג כרגע עצמאות כשאנחנו לא עצמאיים בכלל ויש חטופים ומלחמה בארץ
אני כן חוגגת, עם כל הכיתה, אומנם אנחנו במלחמה אבל זה לא אומר שאנחנו צריכים לשכוח את כל המלחמות שניצחנו, ואת כל החילים שבזכותם יש לנו מדינה.
חוגג
אצא להופעה אז כן אחגוג
אני מבינה שיש פה הרבה שנמנעים בגלל המצב במלחמה אבל מה עם האנשים שמתו בשביעי לאוקטובר? הם רק רצו לחגוג מה עם החיילים שלנו שמתו בשביל שתהיה לנו מדינה !! גם אם לא בא לכם לעשות בכלל משהו לפחות תצאו עם חברים אפילו לספסל מתחת לבית בשביל שהמחבלים האלה לא יחגגו על הגב שלנו!!
אז תעבור לארה"ב אף אחד לא מונע ממך
אני חוגגת אבל לא למסיבה או מ/הו אני וחברות שלי יוצאות לפארק ויש שם זמר ישראלי לזקנים ואנחנו זקנות בפנים אז בטח נשיר שם ונצחק מלא במתקנים בפארק
ואז נלך לבית של מישהי ונאכל
ואז נלך לבית של מישהי ונאכל
אני אחגוג
אני ארגיש רע אחרי זה אבל עדיין אני אחגוג
אני ארגיש רע אחרי זה אבל עדיין אני אחגוג
אנונימית
לא ממש חוגגת אני וחבר שלי נעשה סיבוב קטן נראה את המופע של הרחפנים ונחזור הביתה ,יום קשה
אנונימית
חוגג
לחגוג בכל הכוח
נמנעת השנה. רואה סרט ישראלי בבית
אני חוגגת
מי שלא חוגג את זה כפוי טובה ויורק בפרצוף של החיילים שנהרגו כדי שיהיה לנו את החג הזה
לא חוגגת עד שכל החטופים חוזרים הביתה. אנחנו בבית פשוט עושים על האש קטן רק עם עצמנו וזהו.
לא חושב שאחגוג, זה לא זמן לחגוג עכשיו לדעתי.
אנונימי
אני יוצאת עם חברות וקניתי ספריי שלג אבל לא הולכים להופעות, סתם מסתובבים בשכונה
אנשים מתו ונלחמו כדי שנהיה פה ונחגוג את זה? אז כל עוד אנחנו פה והם לא פה בשביל זה נחגוג את זה , לא משנה כמה קשה . נכון אולי הבנות לא כאלו טובות השנה והאווירה קצת כבדה יותר כי השנה זה משמעותי נורא גם יום הזיכרון וגם העצמאות והכל אבל היופי ביום העצמאות זה הנוכחות שיש לנו מדינה ועם אחד ויום אחד שכולם חוגגים אותו יחד . בלי סטיות בלי ימין ושמאל זה פשוט אחווה משותפת שיש לנו מדינה. ככה או ככה.
אני חושבת שכל עוד אנשים מתו למעננו ולמען החגיגה הזו , נחגוג אותה .
אם לא נחגוג , מבחינתי זה להראות תבוסה .
אני חושבת שכל עוד אנשים מתו למעננו ולמען החגיגה הזו , נחגוג אותה .
אם לא נחגוג , מבחינתי זה להראות תבוסה .
לחגוג,אל תראו להם שהם ניצחו ולקחו לנו את העצמאות!!
אנונימית
לא חוגגת כי לא אכפת לי באמת
מעדיפה להיות בבית ולשמוע שירים
גם ככה אין לי עם מי לצאת
ואף אחד לא אמור למות בשבילי או בשביל מדינה
מעדיפה להיות בבית ולשמוע שירים
גם ככה אין לי עם מי לצאת
ואף אחד לא אמור למות בשבילי או בשביל מדינה
אנונימית
בלי קשר אין לי מה לעשות
טים לשבת בבית ולראות סדרה. אולי יהיה לי כוח להתחיל יומני הערפד (כאילו מי יראה עכשיו 8 עונות איזה חפירה)
טים לשבת בבית ולראות סדרה. אולי יהיה לי כוח להתחיל יומני הערפד (כאילו מי יראה עכשיו 8 עונות איזה חפירה)
אין עצמאות אבל יש מדינה ,עושים על האש בלובי עם המשפחה
חוגגים את החיים ברוך ה אני חיה ויש לי מדינה
אנונימית
עוד חמש שעות מתחיל את העל האש
אנונימי
אני חוגגת.
בבית מול הטלוויזיה עם המשפחה
חוגג, אבל לא עד כדי כך.
חובה להודות לה' יתברך על זה שיש לנו מדינה 76 שנה, זה לא מובן מאליו אע"פ כל הקשיים והבעיות שפוקדות אותנו.
בנוסף מי שלא חוגג, נותן ניצחון לסינוואר וכל המחורבנים האלה, כי זה מה שהם רוצים שלא נחגוג הם רוצים שנהיה באבל, שנהיה בדיכאון, שהחיים שלנו יהיו שחורים. אתם רוצים לתת להם את הניצחון הזה?
נכון, יש לנו חטופים, יש פצועים יש הרוגים, אנחנו עדיין במלחמה, אבל אנחנו לא רוצים לתת לאף אחד להוריד לנו את הראש, אז אנחנו נחגוג כמו גדולים!
ובשביל מה כל החיילים הגיבורים שלנו נהרגו? כדי שאנחנו נשב בבית בדכאון?! ממש לא. הם רוצים שאנחנו נחיה, ולא רק נחיה אלא נחיה עם שמחה. אז תחגגו כמו גדולים.
בנוסף מי שלא חוגג, נותן ניצחון לסינוואר וכל המחורבנים האלה, כי זה מה שהם רוצים שלא נחגוג הם רוצים שנהיה באבל, שנהיה בדיכאון, שהחיים שלנו יהיו שחורים. אתם רוצים לתת להם את הניצחון הזה?
נכון, יש לנו חטופים, יש פצועים יש הרוגים, אנחנו עדיין במלחמה, אבל אנחנו לא רוצים לתת לאף אחד להוריד לנו את הראש, אז אנחנו נחגוג כמו גדולים!
ובשביל מה כל החיילים הגיבורים שלנו נהרגו? כדי שאנחנו נשב בבית בדכאון?! ממש לא. הם רוצים שאנחנו נחיה, ולא רק נחיה אלא נחיה עם שמחה. אז תחגגו כמו גדולים.