17 תשובות
קנדריק
קנדריק
שואל השאלה:
אבל למה יא טרולים
אבל למה יא טרולים
כי הוא יותר טוב יא דילר מקסיקני
למרות שדרייק יכול להפנט אותי
שואל השאלה:
תקשיבי חובבנית את לא יכולה להגיד סתם שהוא יותר טוב בלי להגיד למה
תקשיבי חובבנית את לא יכולה להגיד סתם שהוא יותר טוב בלי להגיד למה
שואל השאלה:
בוז דרייק פאנז
בוז דרייק פאנז
אני לא שומעת את שניהם
דרייק מטרידן
וקנדריק בטח מרביץ לאישתו
שניהם לא באמת מעניינים
דרייק מטרידן
וקנדריק בטח מרביץ לאישתו
שניהם לא באמת מעניינים
שואל השאלה:
דיברתי לבחורה האחרת אבל מובן דרייק חרא הוא כאילו עדיין מטריד קטינות אבל קנדריק הרביץ בעבר אם זה מה שאת מסתכלת עליו
דיברתי לבחורה האחרת אבל מובן דרייק חרא הוא כאילו עדיין מטריד קטינות אבל קנדריק הרביץ בעבר אם זה מה שאת מסתכלת עליו
האמת סתם אמרתי אל תיעלב
גאה בך סקיבידי סיגמה
שואל השאלה:
בואי מכות יא הייטרית
בואי מכות יא הייטרית
בוא אהוב
שואל השאלה:
שניהם גרועים באותה רמה
אנונימי
קנדריק. זה לא כזה עמוק, הוא ליריסיסט יותר טוב, השירים שלו לא שטוחים, אני מבקש מכל איש שמגן על דרייק, תביאו לי אלבום אחד טוב של דרייק. תודה מראש. לדרייק יש אך ורק סינגלים טובים, גם לא ממש טובים, אין לו סקיל, יש לו מלודיות, הוא עושה שירים קליטים, לא דברים עם עומק או דברים שכתובים טוב. ביי.
מכיר
קנדריק יותר טוב והתחלתי לשמוע דרייק לפני קנדריק
קנדריק יותר טוב והתחלתי לשמוע דרייק לפני קנדריק
באותו הנושא: