8 תשובות
למה להיות חולה? מחר יום הזיכרון.
תחפפי ותלכי לישון עם קצר ומזגן על 16
שמיכה דקה/בלי שמיכה
שמיכה דקה/בלי שמיכה
שואל השאלה:
לא יכול לישון אם מזגן על 16 בת דודתי איתי בחדר
אה וגם לא יכולה לחפוף עכשיו
לא יכול לישון אם מזגן על 16 בת דודתי איתי בחדר
אה וגם לא יכולה לחפוף עכשיו
אנונימית
אז תשחקי את עצמך חולה
או שתגידי כאב ראש חזק/מחזור
או שתגידי כאב ראש חזק/מחזור
תדחפי את השעווה שבתוך האוזן עם צמר גפן לבפנים ואז יהיה לך כאבים באוזן
^לאא! עד כאן!
שואל השאלה:
^^ לא תודה
^^ לא תודה
אנונימית
למה מניסיון זה עובד אבל בסדר מה שבא לך לחחחל
באותו הנושא: