11 תשובות
די מזה טרול
שואל השאלה:
אבל תתנו עצות
אנונימית
אבל את בת את נולדת עם קול לא גברי כי את לא גבר
אני מניחה שאפשר לשנות את זה עם כדורים מסוימים או ניתוח אם את שואלת את זה בקטע של טרנסגנדר?
תקבל את עצמך איך שאתה ככה נולדת עם הקול הזה אז תנסה לכבד את זה מזה החרא הזה אל תנסה להרשים מישהו עם קול נמוך זה קרינג ססבבהה???!
שואל השאלה:
אני שואלת בשביל אחי
אנונימית
אהה את בת
שיט
אם אח שלך כבר הרבה אחרי גיל ההתבגרות אז בעיה שלו וככה הוא נולד אין מה לעשות
תסבירי לו
חחח לא חושב שזה אפשרי
שואל השאלה:
הוא בן 17
אנונימית