9 תשובות
שואל השאלה:
הלכתי לבכות בשירותים על מה ולמה הם עדיין משחקים
הלכתי לבכות בשירותים על מה ולמה הם עדיין משחקים
קצת מדאיג אבל you do you...
יש מישהי בת 25+ שלומדת איתי באוניברסיטה ותמיד יושבת קצת לידי ומשחקת כדורי הקסם 2 במיקמק 2. לא יודע מה הסיפור אבל אני פאקינג מעריץ אותה ובא לי להצטרף אליה אבל זה יהיה מוזר...
שנזכה למצוות!
שנזכה למצוות!
אני מקווה שלא
רגע מיקמק עדיין קיים ???
^^^גם בני 40 אני בוכה
אחלה מיקמק
אני הייתי נכנסת לשם פעם באיזה שנה בשביל הנוסטלגיה ומישהו בשם רכוש שאל אותי אם הוא יכול להיות הרכוש שלי
אני קצת מפחדת לחזור
אני קצת מפחדת לחזור
כן, אני בן 17
באותו הנושא: