9 תשובות
שואל השאלה:
הלכתי לבכות בשירותים על מה ולמה הם עדיין משחקים
קצת מדאיג אבל you do you...
יש מישהי בת 25+ שלומדת איתי באוניברסיטה ותמיד יושבת קצת לידי ומשחקת כדורי הקסם 2 במיקמק 2. לא יודע מה הסיפור אבל אני פאקינג מעריץ אותה ובא לי להצטרף אליה אבל זה יהיה מוזר...
שנזכה למצוות!
אני מקווה שלא
רגע מיקמק עדיין קיים ???
^^^גם בני 40 אני בוכה
אחלה מיקמק
אני הייתי נכנסת לשם פעם באיזה שנה בשביל הנוסטלגיה ומישהו בשם רכוש שאל אותי אם הוא יכול להיות הרכוש שלי
אני קצת מפחדת לחזור