5 תשובות
חוויה מטורפת ממליץ מאוד אחי
החיים שלך שווים פי 100000000 מהמדינה.
רק אומרת את זה שתדע.
אנונימית
אני חושב שזה מאוד תלוי אופי, לא כל אחד בנוי לעומסים ולאתגר שבא ביחד עם התפקיד וההכשרה
אל תלך לקרבי בשביל לסמן וי, תרצה את זה באמת
כל אחד שיזרוק לך משהו בלי שום ניסיון ופשוט תסתמך עליו זה נורא בעייתי, תעשה את החושבים שלך
נגיד הגישה של אנונימית היא על הפנים
היא חושבת על כל המבצעים שנכשלו ועל כל הפעמים שחייל נהרג ועזוב את זה שהם נלחמו אחד אחד עד הסוף כמו אריות ומנגד לזה כמות המקרים שהכל עבר חלק וכולם חזרו הביתה בשלום וסוכל פיגוע וחיים של אנשים ניצלו שבאותה מידה יכלו להיות אנשים קרובים אלייך
מספיק שאתה יוצא עם נשק, אתה במקום מפוצץ באנשים הופ אתה רואה בן אדם שבא לפגע
אתה חתרת למגע, אתה ניטרלת אותו ובסופו של דבר כן אתה הצלת המון חיים
לצד כל הסיפורים הקשים שזה גם מורקים מטורפים יש לך את הסיפורים היותר אופטימיים
הבחירה היא שלך
לא אמרתי נוראי
החיים שלו שווים חד משמעית
הסברתי שלבחור להסתכל רק על האירועים שנגמרו רע זה לא טוב ולמען האמת לא צודק.

מהצד השני יש המון מבצעים/אירועים/מעצרים שבהם נתפס אמלח/מחבל/סוכל פיגוע או גרוע מכך כל כך הרבה שחלק מפורסמים חלק לא יתפרסם לעולם ובכללי המון אנשים לא מודעים לכמות וכן אנשים חזרו בחיים והגנו על המדינה והצילו חיים של אנשים.

לחימה במדינה שלנו זה חלק בלתי נפרד
אוטובוסים עפו פה באוויר כל יום בשנות האלפיים לא היה ביטחון לנסוע באוטובוס או לצאת למסעדה בכל מקום היה פיגוע התאבדות
או קודם לכן(ואני סתם הולך רחוק) שנות ה70 פיגוע ירי/דקירה/ חדירות לישובים באזור הצפון/ חטיפות מטוסים וירי בשגרה בשדה התעופה ומאז ומתמיד המון בלאגן וזה תופס את כולם
אז כן אין שום בעיה אם יש לו רוח התנדבותית ורצון להגן ולהציל אנשים שמאוד בקלות יכולים להיות גם הכי קרובים אליו
לא כל אחד מתאים להיות לוחם, לוחם זה אופי
אני יכול לאמן אותך מבחינת כושר ריצות מצבי נשק קליעה ולהשריש בך ערכים אבל לא לתת לך אופי של לוחם מצוין
אף לוחם לא בא בפחד שהוא ימות, יהיה חושך מצרים בחדר שלך ואתה תשכב במיטה תפחד שיבוא גוק פתאום תרגיש משהו נוגע בך כשתזיז את הרגל אתה תרוץ להדליק את האור ותגלה שלא היה כלום
בקיצור אתה לא מפחד.
דוגרי אנונימית לא אתן לך להוריד לו את הרוח מהמפרשים ושיקבל החלטה בצורה ברורה אם הוא מתאים ורוצה
הכל טוב והכל בסדר :)
מה נוראי בגישה שלי אני אשמח לדעת
אנונימית