9 תשובות
עם עצמך כן.
להשמיע לכולם לא
בכללי עם את בדת ומאמינה
יש עכשיו ספירת העומר
מי שאני מבינה אסור בכלל לשמוע מוזיקה.
כן, אין באמת אסור ומותר. ברור שעדיף לשמוע באוזניות לעצמך ולא בציבור, במיוחד אם זה שירים שמחים
תחשבי לבד
חיילים מתו היום
אני אישית אכבד
יום אחד בשנה שמתו בשבילי
אבל תעשי מה שאת רוצה
יום אחד להקדיש להם השנה המינימום לכבד
^אם מכבדים אז אסור לשמוע מוזיקה? אפשר גם וגם. כל אחד מכבד ומוקיר בדרך שלו, אין חוק לאומי על כבוד לנופלים
^ לשמוע מוזיקה זה לא מכבד. בכלל.
אנונימית
גם לא מתאים וגם עכשיו זה ימי העומר אז לא שומעים שירים.



אני בן תורה שעוזר לכולם. מוזמנים לפנות ולהיעזר.