7 תשובות
ספרים זה תחביב
וכל אחד מוכשר בדרכו שלו
שואל השאלה:
כן אבל הייתי רוצה גם לכתוב אולי ולצייר אבל אני לא מצליחה לא משנה כמה אני מנסה
כן אבל הייתי רוצה גם לכתוב אולי ולצייר אבל אני לא מצליחה לא משנה כמה אני מנסה
אנונימית
גם אני לא כולם יכולים
מה לא מצליחה
מה יש להצליח בזה?
את יכולה לנסות גם דברים אחרים
מה יש להצליח בזה?
את יכולה לנסות גם דברים אחרים
אנונימית
צודקת.
אני מציירת מנגנת וכותבת כי זה מה שאני ניהנית לעשות ולא כי כולם עושים את זה.
אני מציירת מנגנת וכותבת כי זה מה שאני ניהנית לעשות ולא כי כולם עושים את זה.
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא בדיוק כי אני מאוד רוצה ואוהבת לצייר ולכתוב ספרים אבל אני פשוט גרועה בזה והלוואי ויכולתי כי זה משהו שהיה משמח אותי ממש
ואני לא יודעת איך מוצאים תחביבים אחרים ואני מרגישה שבכלל אין לי
זה לא בדיוק כי אני מאוד רוצה ואוהבת לצייר ולכתוב ספרים אבל אני פשוט גרועה בזה והלוואי ויכולתי כי זה משהו שהיה משמח אותי ממש
ואני לא יודעת איך מוצאים תחביבים אחרים ואני מרגישה שבכלל אין לי
אנונימית
באותו הנושא: