התחברות
הרשמה
איך עובד הקטע של האוכל בפרום?
כאילו בופה, מביאים לשולחן וכו.
אני יודעת שזה אינדיבידואלי אבל איך זה בדרך כלל
12 במאי 2024, 09:51
אוכל
נשף סיום
2 תשובות
לנו היה בופה
מ
מארק סלואן מקסטימי בשבילכם
גם אצלנו היה בופה גם יחסית הרבה אוכל
D
Dexter-
באותו הנושא:
מה הקטע של כאלה שלא אוכלים עוף ובשר אבל אוכלים דגים להגדיר את עצמם צימחונים?
מה אוכלים בפסח הקטע שאין אופציות בגלל הקטע של החמץ מה אתם אוכלים ?
אני ממש ביישן עם בנות ואני בקטע של מישהי ביישנית, נראה לי שהיא בקטע שלי ואני מאהב בה, איך להתחיל איתה בפרום?
מה הקטע של אבות תמיד להעיר לבנות שלהם על האוכל?
אנשים עם איירפודס פרו, הסינון רעשים ממש עובד לכם?
מה הקטע של פרו פלסטינים..
מה הקטע שדיאן ונתנאל גונבים לטליה את האוכל היחידי שהיא אוכלת וההפקה לא עושה כלום?
מה הקטע של פרו פלסטינאים לטעון שישראל יצרה את החמאס?
מה זה אומר אוכל מעובד ואוכל לא מעובד
נרטב לי הטלפון, הכפתורים עובדים, הטאצ' לא עובד כמה עולה לתקן (זה אייפון 11 פרו מקס)
האיירפוד פרו הימני לא עובד ויש לי אחריות לשנה ללכת לחנות?