התחברות
הרשמה
אכלתי היום חמין וכריך של תחנת דלק חצי וקצת ביסלי חטיפים זה הרבה לכל היום?
11 במאי 2024, 21:46
ערך קלורי
4 תשובות
לא
G
Galgul_hamalka
אבל בכללי זה סביר
N
Night (boy)
זה סתם ביזבוז קלוריות היית יכולה לאכול דברים יותר בראים והרבה יותר מהם
N
Night (boy)
לא נראלי
נ
נועיי
באותו הנושא:
אכלתי היום פרוסה אחת של כריך עם שוקולד וקפה וב12 אכלתי ביצת עין עגבניות גבינה לבנה
אכלתי היום ציפס רביולי מעדן וכריך זה מספיק?
אכלתי היום הרבה? כריך וספגטי
עם אכלתי היום שניצלים ופסטה, ועכשיו כריך טונה זה יותר מדי?
אם אכלתי היום רק כריך וקורנפלקס זה בסדר?
אכלתי היום כריך עם נוטלה בערך ב10:20 וב15:00 כריך עם חומוס וזיטים סבבה?
ב8 אכלתי כריך גדול וב1 אכלתי כריך עם דבש
אכלתי היום רק כריך עם
אכלתי היום חצי כריך גבינה, שני פירשקי, שלוש כפות סלט ו4 עוגיות אוראו, זה מספיק?
אכלתי היום שתי פרוסות לחם עם שמנת ועגבניה, וכריך טונה אחד.
אם אכלתי פרוסת עוגה וכריך טונה עם ביצה קשה היום זה הרבה?