11 תשובות
שואל השאלה:
נפגשנו איזה פעם אחת אבל אף פעם לא הגדרנו את המערכת יחסים אז מניח שכם אפשר לקרוא לזה ידידים אפילו פחות מזה
אנונימי
שואל השאלה:
זה די מסובך אשמח שפשוט תענו על זה לכל אופציה נגיד מה זה אומר אפ אנחנו ידידים ומה זה אומר אם אנחנו בקטע
אנונימי
כנראה שהיא לא רוצה שתראה מה היא מעלה רוב הזמן
מאיפה הכרתם?
אנונימית
אתם ידידים?
אנונימית
שואל השאלה:
כן אבל מה זה אומר? חשבתי לדבר איתה על זה ולא רוצה לצאת מביך
אנונימי
סתם משחקת בזה
שואל השאלה:
^^יש סיכוי אני כותב לך בפרטי?
אנונימי
תכתוב
אנונימית
שואל השאלה:
שנינו מכירים חבר משותף באופן פיזי אבל בהתחלה דיברנו רק באינסטגרם

הכוונה היא שעד שנפגשנו לא ראיתי אותה במציאות
אנונימי
אולי היא מעלה משהו וחושבת שאתה לא תאהב או שטויות כאלו אם הבנת.
לפי דעתי היא עושה את זה כי היא מעלה משהו וזה יביך אותך אם תראה
או שהיא סתם משחקת בך אלוהים יודע
לדעתי היא מעלה משהו שכנראה היא לא רוצה שתראה,אבל אתה יכול לשאול אותה מה הקטע
בני כמה אתם
אנונימית