11 תשובות
כן
כןן
אימלאא תיראי זה מושלםם
זה מדרדר עם הסרטים, הראשון ממש טוב השני שווה לראות כי זה סביר נחמד השלישי סתם כבר לא משהו אבל ראיתי הכל הראשון ממש טוב והייתי חייבת
שואל השאלה:
זהו גם אני שמעתי שזה מה שאמרו וראיתי בחלק השני השחקנית הראשית גזרה את השיער זה ממש ביאס אותיי
זהו גם אני שמעתי שזה מה שאמרו וראיתי בחלק השני השחקנית הראשית גזרה את השיער זה ממש ביאס אותיי
כן זה היה ממש מבאס אבל בסוף זה היה לה יפה^
לגזור את השיער זה לא מה שמשנה..חח
זה פשוט שמנסים למרוח בכוח את הסרטים אז טיפה לא כיף אבל אם את ממש אוהבת את הראשון תראי את האחרים רק בשביל הקטע
מקסימום תצאי באמצע זה לא קריטי
זה פשוט שמנסים למרוח בכוח את הסרטים אז טיפה לא כיף אבל אם את ממש אוהבת את הראשון תראי את האחרים רק בשביל הקטע
מקסימום תצאי באמצע זה לא קריטי
איכ לא כשהיא גזרה את השיער זה היה מכוער וקצת היה לי קשה לראות את זה אבל הסרט הראשון הכי טוב בפער
שואל השאלה:
^כן אני ליטרלי צעקתי בקול עליה
^כן אני ליטרלי צעקתי בקול עליה
שווה גם לקרוא את הספרים
ראיתי וקראתי את הסדרה, חד משמעית הראשון הוא הכי טוב, בסרטים האחרים טריס רק מדרדרת והמערכת יחיסים שלה ושל פור נהיית לפי דעתי רעילה...