7 תשובות
היה לי את זה ב2020 בחיים שלי לא קיבלתי כל כך הרבה דיקפיקים
אל תורידי
שואל השאלה:
די לא באמת.אוף
גם אם אני לוחצת על החלק של להכיר חברים
ולא לקטגוריות האחרות?. ואם עדיין כן
את מכירה אולי אפליקציות/אתרים אחרים שאפשר סתם לדבק עם אנשים (בצ'אט).
אנונימית
אולי זה השתנה מאז
אבל אמאלה לי זה היה נוראי, והיה לי את האופציה של רק חברים
שואל השאלה:
אוי אני רואה שגם חייב תמונה לא הביך אותך לשים?
ולפחות יצא לך קצת לדבר עם אנשים שיחה נחמדה או אפילו לא לנסות?.
(כיאלו יש עכשיו קטגוריה של פלירטוטים,חברים,או "ספייסי"(.
אנונימית
פחח לא שמתי תמונה שלי זה סתם היה מימז ששמתי שם
היה לי כמה אנשים נחמדים אבל זה כאילו היה ממש קצת
שואל השאלה:
תודה ויתרתי על הרעיון חח
אבל אם יש לך אפליקציות אחרות/אתרים אשמח שתתני לי
אנונימית
את כל החברים האינטרנטיים שלי הכרתי ממשחקי מחשב וזה, אז כאילו אין לי ממש עצות