8 תשובות
פיטה חדמש
כי פיטה הוא אמנם נחמד אבל בתכלס גייל נשמע יותר גברי כזה לפחות לדעתי
כאילו צייד כזה ולא אופה..
שואל השאלה:
^למה?
גייל איכ פיטה
גייל
למרות שהרוב יגידו פיטה
בסוף הסרט האחרון פיטה ממש חתיך וגייל כאילו לא כל כך מעניין... פיטה>גייל