התחברות הרשמה

יש ב20.5 את הבגרות בלשון, אחרי כמה זמן בערך לדעתכם מקבלים ציונים?

11 במאי 2024, 12:33
ציוניםבחינות בגרותבגרותבגרויות    
4 תשובות
אמרו שהממוצע הוא חודש בערך
ל
ליקריץ_
וואי חרדות מהבגרות הזאת
ע
עמית -
מקווה שלפני לג בעומר
באלי לשרוף חחח
לולה באני
חודש-שבועיים-שבוע
G
GummyBear
באותו הנושא:
מה הסיכוי לדעתכם שהבגרות בלשון היום תהיה קלה?
יבטלו את הבגרות בלשון בשני לדעתכם?
מחר אמרו שיעלו את ציוני הבגרות בלשון (3.6) , לדעתכם זה ייקרה?
היום יעלו ציוני הבגרות בלשון מועד חורף תשפ"ד לדעתכם???
מה לדעתכם יותר קשה בבגרות בלשון- תחביר או מערכת הצורות, ומה אתם למדתם לבגרות?
הבגרות בלשון מחר תיהיה קשה לדעתכם?
מתי יש ציונים על הבגרות בלשון בערך?
מה אתם הולכים לעשות אחרי הבגרות בלשון מחר?
הבגרות בלשון הייתה מזעזעת לדעתכם?
האם לדעתכם בגרות בלשון היא גם בגרות משפילה באיזשהו מקום ?
הבגרות בלשון עוד בערך שעה , עדיף להמשיך ללמוד או לנוח?