14 תשובות
גרוע מאוד, מבהיל אפילו.
שואל השאלה:
^ זה מספיק, תודה
^ זה מספיק, תודה
אנונימית
זה אנורקסיה.
אנונימי
שואל השאלה:
^ אחי זה חד פעמי זה קרה לי בטעות זה לא שבכוונה אני אוכלת 600 קלוריות
^ אחי זה חד פעמי זה קרה לי בטעות זה לא שבכוונה אני אוכלת 600 קלוריות
אנונימית
אחותי, גם אלף קלוריות זו הרעבה, ובלי קשר לבריאות, גם להיות יותר מידי רזה זה לא יפה.
אנונימי
^^^^ זה פחות ממה שתינוק אוכל, התייעצת עם רופא או תזונאי לפני שעשית את זה? או שפשוט זרקת מספר?
^מסכימה לחלוטין
^מסכימה לחלוטין
שואל השאלה:
מי אמר שאני יותר מדי רזה? וזה 1100 לא 1000 אחי ולא שאלתי אם זה יפה או לא חיים
מי אמר שאני יותר מדי רזה? וזה 1100 לא 1000 אחי ולא שאלתי אם זה יפה או לא חיים
אנונימית
שואל השאלה:
^^ תתעסקי בחיים שלך, תודה❤
^^ תתעסקי בחיים שלך, תודה❤
אנונימית
את שאלת, זה גרוע כי גם 1100 זה גרוע.
אני מכירה את הסיפור הזה, תהני לאבד את המחזור ולהתעלף, אני הזהרתי אותך, בחירה שלך (עד האשפוז ששם יחריכו אותך לאכול)
אני מכירה את הסיפור הזה, תהני לאבד את המחזור ולהתעלף, אני הזהרתי אותך, בחירה שלך (עד האשפוז ששם יחריכו אותך לאכול)
שואל השאלה:
^ אוקיי, תודה:) ואני אהנה לי חח
^ אוקיי, תודה:) ואני אהנה לי חח
אנונימית
1100 זה גרוע רצח ולא שווה את זה, היא צודקת
ליום*
זה לא טוב אבל פשוט תשתדלי שזה לא יקרה שוב
לא יקרה כלום אם זה רק לביום אחד
לא יקרה כלום אם זה רק לביום אחד
מדי פעם בטעות לא יקרה כלום
אבל 1100 זה גם לא מספיק
אבל 1100 זה גם לא מספיק
באותו הנושא: