9 תשובות
לא זה לא מוזר.. יש גברים שונים עם אופי שונה
כנראה שהוא לא בעניין שלך
אנונימית
הוא כנראה לא רוצה להציק לך יותר מדי ומכבד אותך
גבר שיודע טוב מאוד מה הוא עושה. מייחד את עצמו מכל הנואשים שהיו לך עד עכשיו, ועובדה שאת מתעסקת במחשבות עליו ומנתחת אותו. ככה שומרים על סקרנות ועניין
לוגאן
מסכימה איתך!!
מסכימה איתך!!
אנונימית
שואל השאלה:
אבל כשאנחנו מדברים הוא כן נראה בעניין יחסית
אבל כשאנחנו מדברים הוא כן נראה בעניין יחסית
אנונימית
יכול להיות שהוא זורם איתך בשיחה כי לא נעים לו לענות לך יבש או משהו
או שפשוט זה האופי שלו
או שפשוט זה האופי שלו
אנונימית
לוגן אמרתי לך בעבר תפתח כבר קורס לנשים אני נרשם ראשון
אנונימי
אני ככה :/
אני לא הולך לאכול לך את הראש בהודעות, ובטח אם היא בעבודה/לא זמינה.
אני לא אתעצבן אם לא תעני, אני מבין שלכולנו יש חיים.
אולי זה לא הוגן, אבל אני מצפה ממנה ליזום את השיחות, כי אני יודע שאם היא בעניין היא תשלח הודעה, ומבטיח לנסות שלא תצטער על זה :)
אני לא הולך לאכול לך את הראש בהודעות, ובטח אם היא בעבודה/לא זמינה.
אני לא אתעצבן אם לא תעני, אני מבין שלכולנו יש חיים.
אולי זה לא הוגן, אבל אני מצפה ממנה ליזום את השיחות, כי אני יודע שאם היא בעניין היא תשלח הודעה, ומבטיח לנסות שלא תצטער על זה :)
אנונימי