7 תשובות
בהחלט. אבל הם עוברים על ההלכה היהודית. ושמירת שבת זו אחת החובות הכי אלמנטריות בהלכה היהודית, זו מצוות עשה בין היחידות עם עונש כרת אם אני זוכר נכון.
שואל השאלה:
אז למה אתה עם הטלפון? אתה עובר על אחת החובות הכי אלמנטריות בהלכה היהודית
אנונימית
כי אני כופר
נתתי מוסר? רק אמרתי לה מה אסור לה על פי היהדות, היא התעניינה בכך
^זה פשוט הצחיק אותי
בתור יהודייה אסור לך להשתמש באינטרנט בשבת ואסור לך לשמוע מוזיקה במהלך ספירת העומר..
^חחח יצבוע, אם אתה כופר אז אל תיתן לה מוסר על זה