7 תשובות
כן
אנונימי
כן. ראיתי מישהי שבעיניי לא נראית טוב, כמובן שלא אמרתי לא לה ולא לאף אחד אחר ושמרתי את זה לעצמי. אני בטוחה שמישהו אחר רואה אותה בתור יפה.
אנונימית
כן
האנונימית הראשונה צודקת!!
ברגע שמוצאים בכל אחד טוב מפסיקים לחשוב על אחרים דברים רעים ולשפוט
אין דבר כזה שלמות
וואלה מלא
בנות שאשכרה רציתי למות מאיך שהן נראות