התחברות הרשמה

אם היה לכם אי בודד משלכם, איך הייתם קוראים לו?

10 במאי 2024, 21:50
אי בודדשמותAnimal crossingAcnhנינטנדו    
4 תשובות
אלון
ה
האלמוני שיודע הכל
ג'וג'ולנד
או עזהלנד
M
My Honest Reaction
מיטיק
M
Mdfs126
איתמר כנראה
+
+
באותו הנושא:
אם היה לכם מדינה משלכם, איך הייתם קוראים למדינה?
מה הייתם עושים, אם במשך יום אחד הייתם המין ההפוך משלכם?
איך הייתם קוראים לשפה משלכם?
אם הייתם צריכים להקים מדינה משלכם איך הייתם מציירים את הדגל של המדינה?
אם היה לכם מדינה משלכם, איך הייתם קוראים למדינה?
אם הייתם יכולים להמציא מדינה משלכם איך היו קוראים לה?
אם הייתה לכם מדינה משלכם, איך הייתם קוראים לה?
אם יתנו לכם זכות להקים מדינה משלכם איך הייתם קוראים לה?
אם הייתם יכולים לעצב חברה אידיאלית משלכם איך שתרצו מה הייתם עושים?
אם הייתה לכם אימפריה משלכם, איך היו קוראים לה?
איך הייתם קוראים לעזרה אם המטוס שלכם נפל על אי בודד ושרדתם?