3 תשובות
אתה חייב לקנות gta בשביל שיהיה לך גם את הסטורי ליין וגם את האונליין
זה בא ביחד זה לא 2 משחקים נפרדים
בגיטיאי יש אונליין פשוט צריך אינטרנט אם אתה באקסבוקס צריך לקנות אינטרנט בקונסולה
זה בא ביחד לא?
האונליין פשוט חלק מהמשחק