3 תשובות
חברות, אפלטוני ללא קשר רומנטי
אם הן היו בזוגיות היו כותבות בזוגיות..
אם הן היו בזוגיות היו כותבות בזוגיות..
נראלי שהיא מדברת על חברות רגילות. אם הן היו זוג אז היא הייתה אומרת בנות זוג או רק זוג.
אבל את יכולה לשאול אותה ליתר ביטחון כי זה באמת מבלבל.
אבל את יכולה לשאול אותה ליתר ביטחון כי זה באמת מבלבל.
חברות רגילה
באותו הנושא: