5 תשובות
שואל השאלה:
זה כן אם את לא יודעת אל תעני על זה
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא יודע בגלל זה שאלתי
אם את לא מבינה בזה ולא יודעת את התשובה אל תעני סתם.
אנונימי
שואל השאלה:
רואים שאין לך ידע בנושא
אנונימי
שואל השאלה:
ברור שתחשבי שאת יודעת כל דבר,
אבל לפי התשובות רואים שאת לא
אנונימי
מתחסן זו לא המילה. אתה מדבר פה על מפתח סבילות לתרופה. כן יש לא מעט תרופות שאם לוקחים באופן קבוע הגוף מתחיל להתרגל אליהן ואז כדי להגיע לאותה השפעה יצטרכו להעלות את המינון. ככה קורה כמובן גם עם סמים אלכוהול וכו'