11 תשובות
גבר
יש יותר סיכוי לשרוד
שניהם נוראיים אבל גבר
זה כמו לשאול למות או לאאנס/להזד*ין
גבר i guess
דובה
גבר
הייתי אומר שלהיות תקוע עם דוב רנדומלי זה סיכויי הישרדות של 10-50%, להתקע עם גבר זה תלוי אם הוא אדם טוב או חרא

רוב הגברים לא אנסים/רוצחים וזה
גבר סביר להניח
דוב
גבר יהיה ממש כיף
גבר
דוב זה מו!ת כמעט חד משמעי ולי יש עוד דברים שאני רוצה לעשות בחיים
גם אם חס וחלילה הגבר יעשה משהו אני יקום מזה