4 תשובות
ברור
זה סירחון בלתי נסבל.
זה סירחון בלתי נסבל.
כן תאכל שוקולד מריר
תאכלי*
שואל השאלה:
אכלתי בננה
אכלתי בננה
אנונימית
באותו הנושא: