4 תשובות
אגואיסטית
מזה מקום בריחה את לא הבעלים של המקום וגם לה מותר לעבוד שם
ובו זמנית אם היא באמת הייתה החברה הכי טובה שלך היית מתה שהיא תעבוד איתך בשביל הצחוקים והשיחות
מזה מקום בריחה את לא הבעלים של המקום וגם לה מותר לעבוד שם
ובו זמנית אם היא באמת הייתה החברה הכי טובה שלך היית מתה שהיא תעבוד איתך בשביל הצחוקים והשיחות
אנונימי
לא יצאת אגואיסטית אבל אם היא רוצה לעבוד שם היא תעבוד ואת לא באמת תוכלי לעצור אותה
לא יצאת אגואיסטית אבל אם היא רוצה לעבוד שמה היא תעבוד
לא אגואיסטי אבל גם לא טוב כיאלו מבינה זה המקום בריחה שלך אבל זה לא המקום שלך ואם היא רוצה היא יכולה לעבוד שם
באותו הנושא: