4 תשובות
לא.
בדר"כ הם מביאים בשביל פרסום עבור עצמם (כי מופיע על השלט הפרטים של המורה נהיגה).
^מה שהוא אמר
זה נפוץ אצל רוב המורים שהם מביאים לתלמיד שלט נהג חדש עם השם שלהם והמספר טלפון תכלס זה גם פרסום בשבילם יש גם כאלה שמביאים שלט נהג חדש בלי שם שלט רגיל פשוט וכן יש גם מורים שלא מביאים או שנגמר להם אז אפשר לקנות שלט בתחנת דלק במקס סטוק לא חסר בהצלחה!
לא, הרוב נותנים כפירסום עצמי (השלט מתחלק לשניים ויש שם מספר טלפון של המורה לנהיגה)
אז פעם זה היה יותר נפוץ כי ידעו בסמיכות לסיום הטסט אם התלמיד עבר או לא.

היום המורים שנותנים זה כצ'ופר ו"פרידה"
אפשר בכל מקרה לקנות ב5-10 שקלים שלט בתחנות דלק, מקס סטוק וחנויות של כלי כתיבה